Sevgililer Günü Görünümlü Ders

Şubat 14, 2019
   Okul, okul, okul... Siz okumaktan bıktınız ben yazmaktan bıkmadım. Her üç yazımdan birisinin başlangıç konusunun okul olması beni de üzüyor aslında ama yazmadan da edemiyorum. Çünkü aklımda olan sadece o var galiba. Aslında tarihe bakarsak da 14 Şubat bugün. Sevgililer günü. Ama ben ne mi yapıyorum bugün? Biraz önce lab raporumu okulun sitesine yükledim ve yarınki dersim için gerekli olan slaytları düzenlenledim. Ne kadar güzel bir gün değil mi!! Neredeyse sevgilimden daha çok ilgilendiğim derslerim yanımdalar. Yarın 8 saat ard arda dersim var. Neyse ki, liseyi özlemeye başlamıştım. Başka türlü çekemezdim yoksa.

   Okul, okul, okul... Şu üniversite bitene kadar gerçekten aklımda olan tek şey bu olucak galiba. Yani bu tarz yazıları bitirmeme daha iki senem var. Şimdiden söylemek istedim. İnternetteki, bloglardaki üniversite hakkındaki yazılar mı dersiniz, filmlere konu olan o çılgın üniversite partileri mi dersiniz... Aynı benim yazılarım, benim hislerim gibi değiller mi sizce de? Halbuki ne hayallerle gelmiştim buraya. Üniversiteye giriş sınavından sonra rahatlayabileceğim, sürekli arkadaşlarımla oturabileceğim, boş boş gezinsem bile istediğim ortalamayla rahatça mezun olabileceğim bir üniversite hayali ile başlamıştım bu işe. Ama şu anda kendimi yanlış durakta inmiş gibi hissediyorum. En azından bu çalışmaların karşılığını alıyorum ama. Yılmamı önleyen tek şey de bu zaten. Şaka maka seviyorum da üniversiteyi.

   Okul, okul, okul... Sınavlardan şikayet ediliyor en çok aslında. Ama şunu kabullendim ki okul olmasa da sınavlar her zaman bizlerle. Gölgemden çok karşılaşıyorum onlarla. Ben de madem kaçamıyorum bu işten zevk almaya çalışıyorum.


6 yorum:

  1. Ders iyidir zamanında iyi ders işlenirse gelecekte iyi gidiyor haberin olsun sonrası antin kuntin işler... İyi dersler sana :)

    YanıtlaSil
  2. Hah ha...Bir arkadaşım, lisede bu kadar çalışsaydım tıp kazanırdım demişti.Yatarak gezerek üniversite okunmuyor :))

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. merhaba editör yeni keşif ettim
    takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu sık sık ziyaret ediyorum.Oldukça dolu ve yararlı emeğinize sağlık.Zaman
    ayırmak isterseniz,yeni açtığım blogumu takip ederseniz çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.