Kayıplar

Temmuz 27, 2016
  Dün kendime yeni bir imaj yapmaya karar verdim. Gözlüklerimi atıp lens takmaya başladım, belimde olan saçlarımı omzumun üzerinde kestirip bir de kahkül yaptırdım. Ama istediğimi elde ettim mi, yaptığım şeyden mutlu muyum? HAYIR!!

   Hayatımda bir farklılık yapmak istemiştim aslında. Ama on yıldır gözlük kullanan ve saçlarına kıyamayıp en son kısa kestirdiğinde baya üzülen biri olarak bu iki değişiklik benim için çok fazla oldu. Tabi bunu daha önceden düşünmem gerekirdi ama bir anlık heyecanla-güvenle yapmış bulundum. Arada saçlarımı çok seviyorum aslında. Böyle gözlükle falan hoş duruyor ama bazen de hiç hoşuma gitmiyor. Neyse, belki birkaç hafta sonra -umarım- alışırım. 

   Şu anda hayatım fazla durgun aslında. Lise, YGS-LYS kısacası her şey bitti. Bunu fark edince tabi bir tarafım çok üzüldü. Hayatımın şu ana kadarki kısmına kalınca bir bitiş çizgisi çekildi. Bir kısmım da sevindi tabiki. Sonuçta üniversiteye gideceğim. Yepyeni okul, şehir, arkadaşlar... Ama benim hep kendi kendime dediğim gibi mutlu olamıyorum. Valla nedenini bilmiyorum. Her şey güzel giderken içimde oluşan o boşluk, mutsuzluk duygusunun sebebini bilemiyorum. Fazla boşluktan mı ya da babamın da dediği gibi şu anda istediğim her şey elimin altında ve bir amacım kalmadığından mı acaba? Ama ben gerçekten mutluyken mutsuz olmaktan sıkıldım. İçimde yaşadığım ironinin haddi hesabı yok. 

   O zaman şöyle yapayım. Sonuçta daha okulların açılmasına bir buçuk ay var. Ve bu süre zarfında ben yeni hedefler koyarak bunları gerçekleştirebilirim. Tabii ki de bu hedefler gerçekçi ve maneviyat içeren hedefler olacak. Eşya, kıyafet vb. almaya yönelik değil yani. Kendi benliğimde ya da vücudumda değiştirmek istediğim şeyler olacak. O zaman ben şunları buraya sıralayayım:
  • Neredeyse her genç kızın -ya da bayanlar da dahil- sorunu olan şu kilo konusu. Benim madem şu anda yapacak bir işim yok o zaman spora başlayayım. En güzeli. Spor hem fiziksel hem de ruhani olarak düzeltir insanı bence. Şu bir buçuk ayda ben de bu iki önemli şeyi düzelteyim bari. 
  • Kitap okumalıyım artık. Bu yıl kitap fuarından on beşe yakın kitap aldım bu yaz okumak için. Ama önce sınavdan sonraki rahatlık, sonra notların açıklanması, şimdi de tercihler derken bir türlü zaman ayıramadım kitaplarıma. Hem kişisel gelişim hem de roman türündeki kitaplarımı okumalıyım artık. 
  • Piyano sınavında son seviye sertifikasını alsam fena olmaz. Piyano çalıyorum ben ve bu konuda bir sınava giriyorum her sene ancak bu sene üniversite sınavından dolayı ara vermek zorunda kaldım. Ancak şimdiden başlarsam çalışmaya ve yurda da piyanomu götürebilirsem orada çalışmak için mayıs ayındaki sınava hazır olurum diye düşünüyorum. Şu anki sertifikamla ders verebiliyorum aslında yasal olarak. Ancak ben yine de kendimi kendime kanıtlamak için son seviye sertifikasını da almak istiyorum.
  • Önyargılarımdan, kendimi başkalarına kanıtlamaya çalışmamdan acil kurtulmam gerekiyor. En zoru da bu madde sanırsam. Çünkü bunlar öyle kurtulması kolay şeyler değil. Ve benim hayatımı çok etkiliyorlar. Bunlardan kurtulmak için aslında elimde birkaç kişisel gelişim kitabım var ama yine de çareler konusunda köşeye sıkıştım. Bu konuda önerileriniz varsa lütfen ama lütfeeen yorum olarak yazın.
Şu anlık hedeflerim bunlardan ibaret. Aslında bir buçuk aya sığdırmam gereken çok şey var. Ama aklıma da başka şeyler gelmedi aslında. Eğer sizin de hedefleriniz varsa yorum olarak yazın. Ne kadar çok destek o kadar çok sonuç! Birbirimize destek olarak yazın şu kalan zamanını çok güzel değerlendirebiliriz bence. 

  • Sadece yazı yetmez, fotoğraf da görmek istiyorum diyorsanız tumblr hesabıma da beklerim...

Şarkı önerileri:

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.