Mektup Arkadaşı #5

Sevgili arkadaşım,

Hayat zor derdik ya hep, hani küçüklüğümüzde. Hani ailemiz bize beş saniye önce gördüğümüz ancak Kerem’in Aslı’ya bağlandığı aşkı sollayacak bir aşk ile “o” oyuncağı almadığında. Zor demiştik hayata bir zaman en önemli sebebi bu göstererek. Küçüktük. Deneyimsizdik. Büyüdük. Hala deneyimsiziz. Yoksa olur muyduk bu şekilde tekrardan? Oyuncağım alınmadığında nasıl üzüldüysem yine öyle üzüldüm. Üzdüler. Üzdüm. Ben yaptım çoğunlukla. Genellikle. Tamam, her zaman. Ben açtım her zaman kendimi onlara. Beni üzsünler diye, önemsemesinler diye. Ne diye olacak? Neden açar ki başka insan kendini kendi dışındakilere? Mutlu olmayı mı amaçlar? Kendini mutlu edebilecek tek kişi kendisidir insanın. Bencil yaratıklarız, varlıklarız, her ne isek işte. Benciliz biz. Kendimizden başkasını düşünmeyiz. Arkada bırakır, bir daha dönüp bile bakmayız. Hayır mı diyorsun? Aylar boyunca birbirine sulanan o çiftler örneğin. Ayrılınca o aylarını mı düşünecekler? Yoksa birbirlerinin arkasından sallamak, onları yermek son zamanlarının en favori aktivitesi haline mi gelecek? O zaman hani nerede bu sevgi böcüklüğü, aşk yumaklığı? Birbirini her şeyin üzerine koyan o vıcık vıcık çiftler. Nerede sizin bu bencil olmayan yapınız? Hani her şeyi yapardınız birbiriniz için? Karşılıklı çıkara kadardır bütün anlaşmalar. İlişkiler de birer anlaşma değil midir aslında? Yaptıklarını sana yapılsın diye yaparsın. İyi hissetmek için iyilik yaparsın, haz duymak için hazzı hissettirirsin.

İyi değilim evet. İyi olmam için bir sebebim mi var? Başkasına iyi hissettirecek günümde değilim bugün. Sebebim yok bu yüzden. Beni yataktan kaldıracak, hayata az da olsa tutunmamı sağlayacak bir şey yok. O “bir şey” i yaratacak modumda da değilim hiç. Uzaklaşın benden. Kaçın benden. Sakının benden. Yanıma gelmeyin, sevmeyin beni.

Ama sen kendine iyi bak tamam mı? 
"Sevmek" kelimesinin kullanabildiğim tek insanı da kaybetmek istemiyorum. Bak, bütün bunlar senin için geçerli değil. Sen, bensin. Ben. İstesen de sadece sen olamazsın.


  • Sadece yazı yetmez, fotoğraf da görmek istiyorum diyorsanız tumblr hesabıma da beklerim...
Şarkı önerileri:

7 yorum:

  1. Merhaba... En üstte "BU DÜNYA'DA SENI ANLAYAN BIRILERININ OLMADIĞINI MI DÜŞÜNÜYORSUN ? GEL BURAYA, SONRA BIR DAHA DÜŞÜN" ibaresinin dikkat çekmesinden mütevellit epey inceledim blogunu. Yazmaya devam et ve umudunu asla kaybetme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat çekmesine sevindim, hoşgeldiniz. Bırakmayacağım tek şey yazı yazmak galiba bu hayatta.

      Sil
  2. Elimde sütlü kahve ve sigaram sanki bu yazıyı okumak için hazırlamışım kahveyi, tamam itiraf ediyorum çay demlemeye üşenmiştim :)
    Fakat bol yağmurlu bir günde kahvenin yanında çok iyi geldi bu yazı...

    FB'da bir linke tıklayıp buralara geldim iyi ki gelmişim,
    sanırım takibe almam gereken bir blog :)

    Yazdıran yüreğine dert değmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten takipteymişim, kafam yerinde değil sanırım yada okuma listeme daha sık bakmalıyım :)

      Sil
    2. Beğendiğinize sevindim :)
      Hepimizin daha sık bakması gerek ^-^

      Sil
  3. Gerçekten çok güzel.Devam etmelisin.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.