Yeni Blog

Eylül 04, 2016
Başlıktan yanlış anlaşılmasın, bu blogu kesinlikle bırakmıyorum. Sadece başka bir blogda ek yazarlık gibi bir şey yapacağım.

Biz bundan yaklaşık iki üç sene önce 'The MORG' adında bir grup kurmuştuk. Kendi aramızda tabiki de. Almanca bir proje sayesinde tanışmıştık hepimiz. Sabahlara kadar konuşup eğleniyorduk. Ancak her grubun olduğu gibi maalesef bizim de sonumuz geldi. Aradan yıllar geçtikten sonra hepimiz ortak bir blog açmaya karar verdik. Yine aynı grup. İşte ben de orada yazacağım. Aşağıya linki bırakıyorum. Birkaç güne yazı  yazmaya başlarız diye düşünüyorum. Ziyarete oraya da bekleriz. Blog için önerileriniz vb. olursa bana ulaşmak için yorum da yazabilirsiniz, bu blogun altındaki formu da doldurabilirsiniz. İyi okumalaar!





                                                        The MORG sunar

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.