Üniversiteli Çömez

Eylül 22, 2016
   Dün yurduma yerleştim sonunda. O kadar zamandır beklediğim an geldi. Zaten bir önceki yazımda da bahsetmiştim yerleşeceğimden. O yüzden de yazamadım.

   Son zamanlarda okunma sayısının çok düştüğünün farkındayım. Yazılarımı düzenli olarak ekleyemiyorum ya da genellikle günlük tarzı yazıyorum. Bundan sonra da o günlük tarzına devam edeceğim ancak daha düzenli bir şekilde yazmakla beraber hikaye sayısını da arttıracağım.

   Bugün ikinci günüm sayılır üniversitenin. Şimdiden çok güzel geçmeye başladı. Oryantasyon programları oldu bir sürü. Eğlenceliydi açıkçası. Yeni yeni kişilerle tanıştım. Hatta kendimden bile beklemediğim kadar sosyal oldum.

   Artık yerleştiğime göre biraz önce de bahsettiğim gibi yazılarımı arttıracağım. Zamanım olacak bol bol. Rahatlıkla yazabileceğim artık. Bu yazıyı kısa kesiyorum çok ilgi çekici bir şey olmadığı için. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere diyelim artık..

  • Sadece yazı yetmez, fotoğraf da görmek istiyorum diyorsanız tumblr hesabıma da beklerim...

Şarkı önerileri:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.