İtiraflar #3

Haziran 30, 2017
Merhaba arkadaşlar,
Yazamadım uzun zamandır her şeyin farkındayım. Öncelikle geçmiş bayramınız kutlu olsun. 

Bayram da bitti, tatilin ilk ayı da. Nasıl geçti anlayamadım ki. Oraya buraya koşturmaktan. Gerçekten bilemedim nasıl geçtiğini. Kitap okumak, düşünmek, dizi izlemek. En çok oyalayan şeyler oldular beni. Özellikle de düşünmek. Kendimi alamadım düşünmekten. Uzaklardakini ya da tam yanımdakini. Geçmişi geleceği. Bütün bunları düşünmek de yordu beni aynı zamanda. Yaz tatili, dinlenme zamanı! Hayır efendim değil. Yaz tatili, düşünmenin, fiziken dinlenirken beynen yorulmanın zamanıymış meğerse. Fazla düşündüm, yazdım, kendimi dinledim. Bunu bir iki yıldır yapıyorum. Ve o zamandan beri de yararını göremedim. Ama alışkanlık yaptı, elimde değil. Her seferinde belki bu sefer başka bir şey olur diye düşünüyorum. Belki bu sefer bir şeyleri doğru yaparım da tamamen mutlu olabilirim. Her konuda böyle. İlişkiler olsun, dersler olsun. Her şey için. Geçmişi düşünürken pişman oluyorum. Ne kendime ne de başkalarına yalan söyleyemem. Pişmanım, hem de bir çok şey için. Beni o kadar derinden etkileyen bütün bu olayların başkalarını da etkilemesi beni yiyip bitiren. Hem de bütün bu sonuçlarına hala devam ettiğini görmek..


  • Sadece yazı yetmez, fotoğraf da görmek istiyorum diyorsanız tumblr hesabıma da beklerim...

Şarkı önerileri:

8 yorum:

  1. sıcak eritir düşünceleriniiiii düşünemezsin. hafif geçir yaaaa yazııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hava 40 dereceyken nasıl hafif geçiricem bilmiyorum :(

      Sil
  2. Ben kitaplığa bayıldım ama <3 Tatilde daha çok yoruluyor insan fiziksel olmasa da düşünsel olarak bir şeyleri fark etmek insanı yıpratan... Kaleminize sağlık, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi çok güzeeel ^-^ Gerçekten öyle, fark edince asıl olan oluyo

      Sil
  3. Merhabalar, sizin de geçmiş bayramınız kutlu bir olsun. Güzel bir itiraf yazısı olmuş. Nacizane size bir tavsiyem geçmişi geçmişte bırakın yoksa sizi çok yormaya devam eder. Geleceğe bakmak en iyisi. Geçmişteki yaşanmışlıkların faydası size tecrübe olarak dönecektir 😉 Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu itiraf yazılarından bu aralar çok yazmaya başlayacağım gibi duruyor, içimdekileri atmanın tek yolu bu :( Geçmişi bırakamıyorum geçmişte işte, öncelikli olarak düzeltmem gereken durum bu benim için..

      Sil
  4. merhaba:) şarkı önerinize bayıldım devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Teşekkürler ^-^ Her yazımın altında yeni bir şarkıyla geliyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.