Ses

Haziran 16, 2017

Sesine doğru ilerliyorum
Karanlık yolun sonundaki aydınlığa ilerlermişçesine
Kurtaracağına inanıyorum beni
Dünya üzerindeki bütün kötülüklerden
Hepsinden sıyrılacağıma
Uzaklaşacağıma inanıyorum sesinle senin

Dinledikçe güçleniyorum sanki
İçimdeki güç ortaya çıkıyor
Yıkılmaz oluyorum
Devrilmez
Hiçbir acıyı hissetmeden, kimseyi umursamadan
Yaşayıp gidebilecek gibi oluyorum

Unutuyorum etrafımdaki her şeyi dinlerken onu
Zaman yok oluyor sanki
Gitgide yavaşlıyor
Hareket etmiyor etrafımdaki hiçbir şey
Yaşadığım onca kötü zaman
Sanki hiç olmamış gibi oluyor

Ninni gibi geliyor sesin kulağıma
Rahatlatıyor, mutlu ediyor
Kalp atışımı yavaşlatıyor gittikçe
Kapatıyorum gözlerimi
Yolculuğa çıkıyorum

Hedefim karanlığın en derinlikleri

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.