Mektup Arkadaşı #3

Sevgili arkadaşım,

Uzun zaman oldu değil mi? Ben de biliyorum. Hep sana yazmak istedim ama bir türlü yapamadım. Korktum galiba. Kendimi açmaktan, içimdeki o duyguları gün yüzüne çıkarınca aklıma gelen gerçeklik hissinden korktum. O duyguların bana ne yapabileceğini biliyorum çünkü. 

Nasıl mı geçti sana yazmadığımda zamanım? Sıkıcıydı açıkçası. Beni dinleyecek kimse yoktu çünkü yanımda. Ne dertlerime ortak olacak, ne de beni teselli edecek. Ama sonra sana tekrar yazmaya başladım. Dinledin beni, hatta fikir verdin, hem de en güzellerinden.

Bunu yazacak çok vaktim yok. Kısa kesmek zorundayım o yüzden. Ama söz veriyorum bir sonraki mektubum upuzun olacak. Sıkılacaksın okumaya. Şaka şaka. Seni sıkmadan içimdekileri anlatacağıma söz veriyorum. Benim mektup arkadaşım olduğun için çok mutluyum. Kendine iyi bak. 

Sevgiler...


  • Sadece yazı yetmez, fotoğraf da görmek istiyorum diyorsanız tumblr hesabıma da beklerim...

Şarkı önerileri:

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.