Geç Kalmış Bir Merhaba

Temmuz 14, 2018
   Merhaba, evet biliyorum, uzun zaman oldu. Yazı yazmaktan, kitap okumktan, kısacası beni rahatltan, bana mutluluk veren neredeyse her şeyden uzak kaldım. Peki ben nerede miydim?

   Keşke bu sorunun cevabını oradan oraya gezdim, yeni insanlar tanıdım, yeni yerler keşfettim hatta balta girmemiş ıssız ormanlara girdim ve YENİ BİR KABİLE KEŞFETTİM! şeklinde cevaplayabilseydim. Ama bütün bu hayaller yerine ben ne yaptım? Derslerden iyi notla geçmeyi dileyerek başladığım bir seneyi derslerden kalmamayı dileyerek bitirdim. Ama en azından bitti değil mi?

   Ki bunu derken de yeni bir konuya geliyoruz. HAYIR, BİTMEDİ. Evet, maalesef ki beni yanlış duymadınız. Bitmedi. Çünkü ben şu anda hala okuldayım. Bir yandan ders, bir yandan proje, kafayı sıyırmaya son 1 dercesine bu yaz sıcağının altında zaman geçirmeye çalışıyorum. Ama zaman dediğiniz nedir ki? Geçer gider, değil mi? LÜTFEN EVET OLSUN.

   Kısacası, yazın ortasında okulda kalarak kendime iyilik mi kötülük mü yaptığımı düşünerek zamanımı geçiyorum. Aslında çok fazla hedefim vardı bu yaz için.

  • Spor yapıcaktım, sağlıklı beslenip kilo vericektim --- ki bu neredeyse hepimizin hayali değil mi zaten? Spor yap - kilo ver - mükkemel vücuda sahip ol
  • Kitap yazmaya başlamıştım dönem içerisinde, onu bitiricektim
  • Yazın aldığım dersten kesinlikle A ile geçicektim --- tamam, şimdi kendime haksızlık yapmayayım daha hiçbir sınava girmedim ve önümüzde 5 hafta var ama yine de ödevler moralimi çoktan bozmaya başladı
  • BİR SÜRÜ kitap okuyacaktım

   Yani, hayallerimin zirvede olduğu bir yaz dönemi TEKRAR başladı. Her sene kendimi neredeyse aynı hedefleri koyarken buluyorum ama yaz sonunda dönüp bakıyorum ki ne yapmışım! Türk dizilerinin çekimine kendimi kaptırıp daha önce de izlediğim bir diziyi baştan sona bitiriyorum. TEKRARDAN. Onun yanında yabancı diziler bekler miii? Tabii ki de hayır. Onlar da bir yandan çerez gibi gidiyorlar. Ve tahmin edin hangi dizileri izliyorum? ELBETTE Kİ DAHA ÖNCEDEN EN AZ 2-3 KERE BİTİRMİŞ OLDUKLARIMI. 

   Bu yazının amacı galiba kendi kendime hayallerimi yıkmakmış. Ama bundan önceki yazlar öyle oldu diye bu yaz da böyle olmak zorunda değil di mi? LÜTFEN ÖYLE OLSUN. 

   O zaman bu geç yaz başlangıcından, hepinize güzel ve VERİMLİ yazlar olsuun 🌞

2 yorum:

  1. Hatırlattınız kendinizi Pianist.
    Hoş geldiniz.


    Okul hedefi gerçekleşirse dğerlerine yol açılacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Hatırlandığıma çok sevindim. Umarım gerçekleşir, şu andaki tek tümsek o gibi hisediyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.