Game Night

Ocak 17, 2019

   Ä°lk fragmanı çıktığında fragmanına da oyuncularına da aşık olup (abartmayı her zaman severim) dört gözle beklediÄŸim bu film çıkalı aslında
baya oldu (Şubat gibi çıktı). Ancak ben yeni zaman bulup izleyebildiğim için biraz utanıyorum kendimden. Bu kadar heyecanla beklediğim bir filme nasıl vakit ayırmam??

   Ama bütün bunları bir kenara bırakırsak, çok güzel bir film olduÄŸundan bahsetmeye baÅŸlayabilirim. Gerçekten son zamanlarda izlediÄŸim en güzel filmlerden birisi. Rachel McAdams (kendisine The Notebook filmini izlediÄŸimden beri tapıyorum) ve Jason Bateman'ın genel olarak baÅŸrolde oynadığı bu film tam bir komedi baÅŸyapıtı.


Konusu: Max (Jason Bateman) ve Annie (Rachel McAdams) çiftinin uzun zamandır haftalık olarak düzenledikleri çiftler için oyun gecesi, Max'in kardeşi Brooks'un sahte haydutlar ve federal ajanların olduğu gizemli bir cinayet oyunu ayarlamasıyla karışır. Tabii ki de bu oyunun sahte değil, gerçek olduğunu Brooks dışındaki kimse anlamaz. Aşırı rekabetçi çiftler ise bu gizemi çözmeye çalıştıkça işin göründüğü gibi olmadığını ve başlarından büyük bir işe bulaştıklarını anlarlar.

   Filmin adına uygun olması için genel ÅŸehir çekimleri sanki bir oyuncak, maket üzerinden çekim yapılıyormuÅŸ gibi. Film boyunca sizi bir heyecanlandıran bir güldüren bu filmi ben gerçekten çok beÄŸenerek ve çok eÄŸlenerek izledim.

Fragman:



Puanım: 4/5

3 yorum:

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi kaçırmışım ben.. hemen araştırıyorum internette.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Blogunuz oldukça hoş ve dolu sizi yeni keşfettim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isteyip bloguma uğrarsanız çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.