You

Ocak 16, 2019
   Artık izlediğim hiçbir dizi beni şaşırtmamaya başlamıştı ve bu durum beni çok rahatsız ediyordu. Çünkü gerçekten dizi izlemeyi çok seviyorum ancak bu durumdan dolayı bütün izleme zevkim kaçıyordu. Ve sonra, karşıma bu dizi çıktı. You. Evet, dizinin adı bu. İnternette aratma sırasında size kesinlikle kolaylık sağlamıyor, ancak aklınıza kendisini sonsuza dek sokuyor.

Konusu: Zeki bir New York'lu olan Joe bir kitapçı işletmektedir. Bir gün kitapçıya gelen Beck, Joe'nun ayaklarını yerden keser. Joe, ilk görüşte Beck'e aşık olmuştur. Joe, sevdiği kızın kalbini kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdır. Beck'i elde etmek için teknolojiyi kullanmaya başlayan ve onu her yerden takip eden Joe'nun takıntılı tavırları Beck'in en yakın arkadaşı Peach'ı şüphelendirse de ona engel olamaz. Joe, sonunda Beck'in takipçisi olmaktan çıkıp erkek arkadaşı olur.

   Resmi konuyu da paylaştıktan sonra şunları ekleyebilirim:
  • Kesinlikle uzun zamandır izlediğim en güzel dizilerden birisi.
  • Bölümlerin altındaki yorumları okumayın. Çünkü, çoğunlukla şununla karşılaşacaksınız: "Kitabını okudum".
  • Evet, dizi bir kitaptan uyarlama - birçok güzel dizi ve filmin olduğu gibi.
  • Gerilim tarzı olmasa da hayatın ve teknolojinin gerçekliğini yüzünüze vurarak ne kadar açık ve sığ yaşadığımızı anlatıyor.
  • Psikolojik gerilim türünün romantizm ile süslenmiş hali.

Fragman:



Puanım: 5/5

6 yorum:

  1. Psikolojik gerilim türü filimler tam benlik olur :D

    YanıtlaSil
  2. Açıkcası konusu pek ilgimi çekmedi ama oyunculuklar ve sahneler belirleyici olacaktır. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. bu ara netflixte de baya populer :) ben de başladım :)

    YanıtlaSil
  4. Final haftasında başlayarak hata ettiğim çünkü fazlaca vaktimi ve dikkatimi çalan ama bayılarak izlediğim dizi. Finallerimin bitmesinden hemen sonra kalan 3 bölümü de bir çırpıda izledim. Çok heyecan vericiydi her bölüm ve bir şekilde şaşırtmanın yolunu buldular. Bir süredir ben de izlediğim dizilerin birbirinin tekrarı olduğunu hissetmekten şikayetçiydim fazlaca.

    YanıtlaSil
  5. bu ara herkesi izlerken görüyorum açıkçası başrolleri yüzünden geri duruyordum ama gördükçe izleyesim geliyoor

    YanıtlaSil
  6. Eğer sizi şaşırtan bir dizi istiyorsanız sharp objects dizisini tavsiye ederim.takipteyim...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.