Hikayelerimiz

Ocak 20, 2019
   Fotoğraflardan yola çıkarak da yazı yazmayı seviyorum. Ki bu aralar çok da yaptım bunu. Son zamanlarda yazdığım yazıların çoğunluğu "düşünce" kategorisinde, biliyorum. Ama bu şekilde yazdığım yazıları da seviyorum. Birazcık kendi kendime konuşmak gibi oluyor. Ki bu kesinlikle çok rahatlatıcı bir durum.

   Aslında kendi kendimize konuştuğumuz ya da bu tarz "düşünce" yazıları yazdığımız her zaman yeni bir hikayeye başlıyoruz. İçimizdeki anıların birer yansımasını, düşüncelerimizin akışıyla birleştiriyoruz. Hayatımızdan bir parça paylaşıyoruz. Hikayeler de o şekilde oluşmuyor mu zaten? Herhangi birinin herhangi bir zamanda yaşadığı bir olayın ya da olayların yansıması. Bu benim tanımım, hikayeye ilişkin. Gerçek olma olasılığı %100'dür benim gözümde. Milyarlarca insan arasında bir kişinin ya da bir grubun o olayları yaşama olasılığı çok fazla geliyor bana.

   Kendi kütüphanemizi oluştururuz kendi kafamızda. Her bir anımızı bir kitap olarak bırakıyoruz. Her bir insan yeni bir bölüm açıyor kütüphanede. Benim kafamda da çok fazla bölüm olduğunu fark ediyorum bu aralar. Çok dolu hissediyorum kendimi. Ama kesinlikle mutsuz değilim. Zaten yazı yazmaya geri döndüm. Nasıl mutsuz olabilirim ki?

   Bugün kısa yazabiliyorum. Daha uzatamadım. Uzatmış olmak için de yazmak istemiyorum. İçimden geldiği için yazmak istiyorum. Ayrı bir projem var aslında blog dışında. Hikaye yazmak istiyorum. Başladım da, yarıladım hatta. Bitince bastırmak da istiyorum hatta. Yapabilirim bence bunu, başarabilirim. O zaman madem bu kadar kısa yazdım, bu vedayı güzel bir şarkı listesiyle bitirmek istiyorum. Canım sıkıldığında dinlediğim, beni her zaman rahatlatan şarkıların olduğu bir liste: Tık Tık


5 yorum:

  1. Benim kütüphane biraz düzensiz sanırım aradığım kitabı bulamadığım oluyor. Hikayelerse evet mutlaka birilerinde bir karşılığı vardır. Paylaşmak güzel teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yazmak güzel şey...
    Liste için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraftan esinlenerek yorum yapmayı ben de çok seviyorum. Böylece yüzde yüz özgün ve bana ait bir yazı oluyor. Kısa ama içten bir yazı olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazılar hazırlıyorsunuz başarılar.

    YanıtlaSil
  5. güzel paylaşımlarınız var tebrikler.
    sizi takipe aldım banada beklerim.
    Blogum : Şiirler Güzelsözler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.