Yağmur

Ocak 11, 2019
   Hiç fark ettiniz mi yağmurun yağma şeklini? Sanki duygularımıza, o anki hislerimize göre yağış şekli değişiyor gibi. Ben tam olarak bugün anladım bunu. Gerçekten farklıydı bugün yağmur. Bu hafta o kadar çok kötü haber aldım ki eve geldiğimdeki sevincim, içimin burukluğuna yerini bıraktı. Yağmur da o şekilde yağdı bugün. Bir şeyden hıncını çıkartmak istercesine çatıya vurdu. Beni uyarmak istercesine pencereleri yumrukladı.

   Hiç fark ettiniz mi yağmurun yağma şeklini? Size göre kendini ayarladığını. Ruhunuza göre. Siz mutluysanız o da mutlu, siz mutsuzsanız o da mutsuz gibi. Siz kızdığınızda sizi yumuşatmak istemez, daha kızdırır sizi. Mutluyken ise daha yumuşak yağar. Romantik filmlerin herpsinde öyle değil midir zaten? Yağmurun altında dans sahneleri. O sahnelerin hangi birinde gördünüz yağmurun sert sert yağdığını?

   Hiç fark ettiniz mi yağmurun yağma şeklini? Biliyorum, fark etmediniz. Sizin için sadece bir gök olayı. Bulutların birbiriyle birleşmesinden gelen suyun yeryüzüne düşmesi. Biliyorum, sizin için önemsiz. Biliyorum, herkes için önemsiz. Ama şunu da biliyorum ki, başkası için önemsiz bir şey, her zaman benim için önemlidir. 


2 yorum:

  1. Kötü bir hafta olmasına üzüldüm. Ve evet yağmur benim için önemlidir her zaman duygulara göre yağıyormuş gibi. Bunu çok iyi anlatmışsınız..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.